Servis

Manuál k nahlášení opravy lůžek, zvedáků a skútrů

Vzhledem k četným dotazům a telefonickým objednávkám jsme nuceni trochu tento typ informací usměrnit. Opravovat věci zcela jistě umíme, a proto se na nás obracejí zákazníci s mnoha rozličnými požadavky. Dobrý prodejce usiluje o dobrý servis. Naší firmou projde cca 800 postelí a cca 100 skůtrů ročně. Na rozdíl od mnoha jiných firem k nám nemusíte stroj vozit, ale je nezbytné:

Komunikovat PÍSEMNĚ (elektronicky nebo dopisem). Představte si desítky jednotlivých záležitostí, když jeden zákazník posílá fotky MMS, druhý přes WhatsApp, další telefonicky popisuje konektor ovladače. Zdůrazňuji znovu, že akceptujeme zadání pouze pomocí mailu, případně dopisu.
Pokud k Vám nemáme posílat technika jen na obhlídku, celou věc zjednoduší a zlevní pár fotografií a krátký popis.

Vždy potřebujeme:
foto celého motoru a štítku
foto ovladače
foto konektoru ovladače
foto konektorových výstupů - zdířek z centrální jednotky motoru či jednotlivých pístů
foto celé postele
popis závady

Pokud se jedná prokazatelně jen o vadu ovladače stačí poslat:
foto ovladače
foto konektoru

Je téměř pravidlem, že dva identické ovladače (míněn tlačítkový panel) mívají různé varianty konektorů (počet tzv.pinů - 7, 8 apod.).
Pokud osadíme centrální jednotku příslušné postele konektorově nesprávným ovladačem v lepším případě dojde k prohození funkcí, takže tyto nesouhlasí se symboly na ovladači.
Zpravidla ovšem je některá z funkcí zcela vyřazena a opravované lůžko tak opravené není.

Co potřebujeme k opravě u el. zvedáků:

foto celého zvedáku
foto štítku
foto konektoru
foto nabíječky

Skútry – SELVO, VOLTA potřebujeme jen typ skútru, popřípadě číslo faktury (pokud jde o reklamaci).

U jiných značek je potřeba pečlivě popsat co to dělá, typ skútru, popřípadě foto poškozené, nefunkční části.

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.